Long time no see



So sorry för sjukt dålig update..


Har haft full rulle de senaste dagarna. Mått rätt dåligt också, det var som jag befarade, jag är förkyld och blev det på två röda sekunder typ och inte lite förkyld heller. Inte konstigt att jag mått dåligt sådär halft en längre tid. Som grädde på moset råkade jag mata min dator med virus igårmorse när jag skulle plugga, ehe. Jimmy kom på sin vita springare och räddade mig som tur var. Så igårkväll var det bara att sätta igång med uppgiften och jag satt nog uppe till 01-02 någon gång. Blev halvfärdig igår och gjort klart resten idag. Allt som fattas nu är en låt som är lite halvmelankolisk och depressed, måste ju få fram budskapet på rätt sätt. Kommer väl slänga in filmen på Facebook sen så ni får se vad jag kanske kommer jobba med i framtiden.. Nu tror jag jag har hittat rätt låt också! Nice.

Annars idag ska jag bara vila och sedan klippa mig hos Yvonne vid 1630, skönt att bli av med det gamla slitna håret. Laga matlådor måste det bli idag också.

Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0