Redan kväll



Jisses vad fort den här dagen har gått..


Och faktiskt hunnit med en hel del, trots att jag egentligen är sjuk. Blev klar med den där filmen innan idag fick lite panik bara när jag skulle rendera den, haha men det löste sig med Emil och Sallas hjälp sen. Just nu ska jag byta om för träning och sitter och funderar på om jag verkligen ska fortsätta läsa företagarskiten? Räknar man med lektionen imorgon så har ju halva kursen gått men vad fasen tjänar jag på det? Det är riktigt riktigt tråkigt, meningsfullt att sitta där och inte lyssna när jag tycker det är tråkigt och inte intresserar mig. Aja får väl se hur jag gör. Försöker ladda upp filmen på Facebook men det går inge vidare. Vi får se om det händer något nu. Hm står att det behandlas, aja får se om det blir något av det uppdaterar mer sedan i sådana fall.


Tjingeling så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0