Snor-förkyld



Förkyld som snor, snor-förkyld ..




Ja vilket uttryck som helst funkar i vilket fall som helst är jag sjukt förkyld. Gladligen ingen feber än som tur är men man vet aldrig vad som kan hända. Igår var inte min dag någonstans. Det kändes som jag hade feber och jag bara svamlade. På träningen gick allt åt skogen jag tänkte göra en sak men kroppen gjorde en helt annan. Töntigt nog spelade vi poängjakten också, ja den sket sig rätt hårt. Speciellt när tuminsatsen i Kitty lossnade! Nu lär jag behöva en ny spärrboll snart också eftersom den håller på att gå sönder runt tuminsatsen. Bah, i like my Hello-Kitty. Aja nu sitter jag iallafall här med en tjurig hund på golvet. Vaknade imorse av att en nisse förstör och gör om golvet i källaren, hundarna satt bara och skällde i trappan så jag fick en sötnos till mitt rum.




Hahaha var nyss inne hos min syster som har Thelma på sitt rum och tog med mig Thiva in, haha vilket kaos. Thelma börja med att nosa Thiva i rumpan och Thiva blir skitsur på Thelma. Thiva ligger i sängen med mig då hoppar Thelma upp och lägger sig med rumpan på systers kuddar, syster får damp. Sen så får Thelma ett ryck och går berserk på en strumpa som ligger på golvet, jag och syster dör av andnöd. Och så fortsatte det ett tag. Det är inte bra att skratta när man knappt kan andas i vanliga fall vill jag lova.

En sak är säker, har man tråkigt. Skaffa/låna två hundar då jeflar blir det livat.

Nu ska jag käka frukost eller något. Tjingeling på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0