090916



Onsdag och jag skulle egentligen till skolan..


Eller beror ju på hur man ser det, är ju ledig men måste göra klart snögubben, men det får bli imorgon.
Nu planerar jag att först duscha och göra mig iordning för att sedan käka frukost. Dessutom har jag inte jättemycket att skriva om. Kanske det att Blondinbella vart så jävla sjysst och skrivit vilka som vann alla kategorier på Mtv-galan. Tack Blondinbella du sparade just mig några värdefulla timmar av mitt liv nu behöver jag inte ens se det. *suck* Och sedan som min syster sa, någon borde sparka hennes stylist. Vem fan väljer att ställa hennes lugg högt när människan är så fruktansvärt avlång i ansiktet. Nej not good.

Ang. vad jag längtar till i Oktober .. You do the math..






Tjingeling så länge ! ♥

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!



Nu drar jag igång nästa omgång av veckans blogg! Anmäl dig igen, så kanske du blir finalist denna gången :)

2009-09-16 @ 13:03:48
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0