090924



To all my girls ..


Låten som går på repeat atm. Sjukt bra låt men det visste ni ju redan. Får nog varva med lite Robbie Williams sen, haha. Woho idag fick jag mitt Kåren-kort så nu kommer jag in där igen också. Haha. Bra dag idag också. Mission in Eksjö part two gick fint som snus. Eller vad man nu säger. Behövde inte paya något heller för denna gången. Men shit snart vet ni ju vad det är jag snackar om. Haha fast de som inte hajar får fasen vänta. Jag är så snäll, hatar verkligen när folk gör mig nyfiken så nu jävlar får sådana människor igen.

Läste för övrigt nyss att Stina-Lee har fått bebis. Grattis grattis! Enligt mig är hon dock på tok för ung för att ha barn, ensamt? Aldrig läst något om vem fadern är eller om han finns i hennes närvaro, antingen är han heelt anonym eller så är hon singelmamma. Men men det är ju min åsikt. Skaffa barn när du är redo, du är redo när du har en trygg ekonomi, då du kan ta hand om dig själv och inte vill ut och resa och festa med vännerna etc. Åter igen enligt mig. Men nu blir det ett avsnitt Bleach iallafall. Träning sedan eller imorgon? Vi får allt se.


Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0