090927


Det räckte inte hela vägen trots riktigt bra upphämtning..


Tråkigt, bara några pinnar mer så hade älsk fortsatt spela finalen. Men men det såg bra ut de slagen man fick se via Bowlstream och han blev ju ändå fyra totalt. Jag tycker iallafall att du gjorde en bra insats Tobbe.

Kan inte bestämma mig om jag ska fortsätta att titta eller om jag ska gå och duscha. Duschen lockar lite mer för tillfället men samtidigt så kommer ju vår alldeles egna Höglandstjej Ida in och ska spela. Jonas Eriksson som numera spelar för Team Clan och Marcus Henriksson finns också på banorna nu när näst sista stegfinalen börjar. Får nog kolla lite första serien iallafall.

Målade nyss mina naglar en skum turkos-blå färg, riktigt läckert enligt mig. Äntligen börjar jag få långa naglar igen också. Konstigt att jag måste ha nagellack på för att inte bita på naglarna. Just i såna här influensa-tider vill man inte direkt stoppa fingrarna i mun sådär men när det är en dålig ovana är det svårt att låta bli vill jag lova.

Imorgon är det visst skola igen. Previsualisering står det på schemat, en knapp aning om vad det innebär så det ska bli intressant. Så jävla trött på att behöva åka buss varje jävla morgon bara, men men är väl en vanesak.

Nu är snart inspelningen slut, så nu ska vi heja. Tjingeling så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0