5 september 2oo9




Bra dag, bra seriepremiär och bra .. eh Ice Age 3..


Då var den omtalade seriepremiären avklarad idag. Tyckte vi gjorde ett riktigt bra jobb och kämpade på starkt. Så satans gött med vinst, 13-7 om någon missat det? Och skönt för min egen skull att jag klarade upp spelet efter en kass start på 167. Men som sagt vinsten som betyder något! Nästa helg blir en lång bortasväng i Kumla och Karlskoga, bara att börja tagga inför den.

Mest sitter jag här och börjat tagga inför spinningen imorgon. Ska bli hur kul och skönt som helst att få lite träning. Tänk att jag även lyckades få med mig mor och syster. Ska bli spännande detta. Sen har jag en massa annat trevligt jag ska gå på i veckan. Måste nästan fan prova allt nu så jag vet vad man ska gå på när jag köpt årskort. Frågan är om man ska ta det billigare alternativet som är på 24 månader och inte 12. Blir ju kvar i Nässjö i iallafall två år till i och med skolan. Ska fundera på saken iallafall. Måste iallafall testa bodycombat, verkar helnice!

Nu blir det nog sängen snart, är trött fast jag knappt gjort något alls idag. Rätt segt att en hel lördag går åt till att spela bowling, men kul var det! Och nu har vi fixat hemsida också, eller ja Hampe startade den åt oss sen blev jag och Ida admins. Jag har lagt in bilder, några medlemmar och hela seriespels-schemat och säkert massa annat. -- > BK Högland

Lämna gärna stamp i gästboken eller annat trevligt. Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0