7 september 2oo9



Och idag fyller min syster 21 år, grattis till henne! Som Tobbe sa - Nu börjar du sakta närma dig 30-strecket.
Visst är han mysig min man?


Idag är jag sådär sjukt trött, kan man vara tröttare? Jag tror fan inte det, helt sjukt. Och när jag vaknade imorse så frös jag som ett jävla djur, visst att jag avskyr att frysa. Men det finns fan inget värre än att behöva gå upp på morgonen och så fryser man så fort man slänger av sig täcket. Usch! Blir ingen core för vår del idag den blev full rätt snabbt, blir core imorgon istället och yoga också. Trevligt trevligt. Funderar på om jag likväl ska boka biljetterna till Sthlm nu så jag har det gjort. Ska bli en så dundermysig helg ♥ Som jag längtar!

Nej nu ska jag fixa med annat, jag är iof redan klar bara att borsta tänderna kvar, det är ju skönt.

Tjingeling på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0