Anna Anka hos Fredrik Skavlan



Fascinerande, mycket fascinerande.


Den kvinnan har otroligt mycket vett i skallen trots allt. Som sagt det enda jag kan säga som beskrivande ord är fascinerande. Klart tidningar bara klipper ur det ofeministiska som poppar ut ur hennes mun men nu när hon får prata klart så menar hon ju inte åt bara mannens håll utan att kvinnan också ska få bli tillfredsställd av sin man om hon behagar detta.

Vet ni att Anna Anka är ursprungligen från Polen?
Hon blev adopterad till Bjuv i Skåne?
Hon fifflade med Paul Anka innan de blev officiellt tillsammans?
Hon har vart med i en 10-sekundersroll i Dum & Dummare?


Jag trodde första gången jag såg henne att hon var lycksökerska men jag insåg just nu att hon faktiskt tycker om den där mannen och han tycker om henne, for real. Lite synd bara om hans förra flickvän som hyrde Anna som personlig tränare och introducerade Anna för sin nuvarande man Anka. Love at first sight, jag tyckte det var fint. Nu kommer Jay-Z ska man sluta kolla då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0