Dagens tips, lalala..





Massor att säga fast inte alls ändå?


Jag vet ärligt talat inte, mitt huvud är inte med alls idag. Känns som jag håller på att bli sjuk också, nöffnöff? Nej men har det inte vart lite tyst om den där influensan nu? Nej just det ja den värsta vågen kommer ju inte förrens i Januari. Undra hur fan dem kan räkna ut sådant? Aja no worries. Har iallafall massa nytt att tipsa om och gammalt iochförsig. Och nej jag tänker inte länka Beyonces förbannade video med den cancersjuka tjejen. Urk är inte det ett gammalt pr-trick? Det var ju någon annan sångerska som tog upp en liten söt, och då menar jag supersockersöt, tjej på scenen och sjöng med henne. Britney? Jag minns fan inte får göra research på det.

Här är första tipset iallafall. Som ni vet lyssnar jag på allt som har något att komma med, antingen annorlunda, sjukt bra röst eller liknande.
Först ut har vi Robbie Williams - Bodies
Riktigt riktigt bra låt, men vad kan man förvänta sig av storstjärnan Robbie? Återigen så ringer det en liten klocka i bakhuvudet om honom. Var han inte sjuk eller bara stressad eller gick han på droger. Återigen research till senare inlägg.



Näst ut är tips från Jimbo. Children of Bodom har gjort nytt coveralbum! Hurra. Det var riktigt bra också! Därav får det bli en spotify-länk. Klick!

Sen så har vi en till liten comeback. Nordman verkar vara på g igen, han har väl bestämt vart inlagd på behandlingshem på grund av droger? Eller vill jag bara att alla ska ha knarkat nu? Aja låten var faktiskt bra, Nordman gör bra svensk musik. Också spotifylänk


Har säkert mer saker som ni borde kolla in. Men ska plocka fram träningskläder nu och sätta i linserna igen, har extraträning två timmar med högland ikväll. Det är nice! Ska bara bli av med huvudvärken först var tanken. Ska skriva den där skiten sen lär ju ta två minuter så därför har jag inte börjat än. Imorgon ska vi knåpa ihop en logga till Maria och Fannies UF-företag. Kul att få sådana små uppdrag. I like.

Tjingeling på er så länge!


I miss you babe



Kommentarer
Postat av: My

Beyonce-videon var ju faktiskt gullig! :O

2009-09-22 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0