Everyone loves Fridays



Speciellt jag ♥


Det finns en sak som skulle kunna göra min fredagar till världsbäst, tror de flesta kan räkna ut vad jag menar. Men ändå jag gillar verkligen fredagar, så himla gött att man kan gå ifrån skolan när man känner för det och du behöver inte ens vara koncentrerad på de vi gör på lektionerna aka filmfestivalen. Jurassic Park rockade, haha. Kommentarerna från höger och vänster var nog fan 10 ggr bättre än själv filmen. Men satan så rädd jag blev när hon Blondie var nere i det där kontrollrummet och POAW så är det ett monster bakom henne, men jag visste ju att det var en där inne och likt förbannad blev jag skiträdd! Not okay.

Efter vi sett hela filmen tog alla lunch och därefter skulle vi se Making of Jurassic Park, jag Elias och Emil började kolla 30 min före alla andra och såg inte slutet och gick hem när de andra började kika, var inget jätteintressant direkt. Men men. Sen kom man hem till ett regnigt Nässjö efter att ha somnat på bussen, ehe. Vaknade av att jag tappade mobilen och radion slutade låta i örat, hoppas att jag inte snarkade högt och ljudligt! Så självklart hade busschauffören redan kört förbi sporthallen när jag vaknade. Så det var bara att gå från stationen istället.. till busskuren. Jag timade självklart ösregnet så kände inte för att gå hem och bli dyngsur.

Väl hemma tar jag det bara lugnt. Ska fortsätta min kamp att göra egna syntetiska dreads. Den första blev lite knölig men den andra är jag rätt nöjd med faktiskt. Dock går det inget bra att värma med hårfönen, blir inte tillräckligt varmt tror jag inte. Kanske får ha lite mer tålamod helt enkelt annars.


Aja mer update senare förmodligen . Tjingeling så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0