Fredagsmyyys



Fy fan vad jag vill spy på den reklamen, finns fan ingen värre.

Dagen so far:
Vart i skolan och gjort den där tentan, fick 16 poäng utav 21, jag är med andra ord inte nöjd. Tror jag ska göra om det för att få bättre resultat. Efter skolan var jag nere i hallen och tränade, nu känns mitt spel helt okej faktiskt och det är nice. Satte in lite cash på banken när vi ändå var i stan, det är också nice. Sedan har vi handlat käk på willys och ska typ se någon film ikväll och ta det lugnt.

Dilemmat nr 1: ska jag spela supersix eller inte? Jaja den som lever får se.

Orkar inte skriva mycket eller något jätteavancerat så det får bli till senare. Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0