Hjälp de små liven..


Gör en insats och bli en bättre människa..


Jag vet inte alls vad det är med mig. Känner ingen energi alls i kroppen. Typ så som det känns efter man haft maginfluensa flera dagar, ni vet kroppen är helt utpumpad på all energi och ork. Ungefär så känns det i min kropp just nu. Förutom magontet är det inget annat. Jag förstår inte. Får hoppas det inte är något allvarligt.

Nu har vi nyss sett Wallander igen. Tjuven blev det idag. Jag förstår inte riktigt, så här är ordningen om jag kommer ihåg rätt; Hämnden, Skulden, Kuriren, Tjuven.. Vi råkade se Kuriren först och sedan Hämnden, Skulden, Tjuven. Men Kuriren var urusel, verkligen jättekass. Medans Hämnden var sjukt jävla bra och de andra bara var bra. Hur kan det vara sådan skillnad? Måste nog bero på skådespelarna. Eller något. Bra skit iallafall.






Nu ska jag nog byta kläder eller något för vid 19 ska vi till Katthemmet med kusinen och moster. Både sorgligt och roligt, tror de har närmare 18 katter nu eller liknande. 18 liksom, det är rätt många katter. Speciellt när man vet hur de kommer till katthemmet och varför. Då är 18 en jävla summa när de innan sommaren bara hade 8-9 stycken. Men det är bra att vi kan hjälpa till iallafall, speciellt när det blir så mycket att göra. Kom ihåg att varje söndag mellan 15.00 och 17.00(tror jag) Så har katthemmet i Nässjö öppet hus så man kan kolla på en kisse och ta med en hem, ja inte direkt då men efter prat och avtal och sådant viktigt så. Kom iallafall förbi och ge en liten gåva så att de som håller på med katthemmet kan fortsätta att hjälpa de små liven..




Nasse♥ leker Sören (tror jag de är syns dåligt under mattan)

Lite hemskt på samma gång att vara på katthemmet, man fäster sig lätt vid de små liven. Nasse här ovan är favoriten ever.. Mer underbar katt får man leta efter, så glad båda för hans skull och för de som tog med honom hem. Båda delarna har gjort ett kap. Aja det dröjer nog några år innan jag får en liten kissemiss i min famn, men som jag längtar..

Nu ska jag göra något annat, pratade nyss med farmor, alltid trevligt att hon ringer. Måste nog hälsa på henne någon dag, det var längesen nyss. Håll kontakt med er släkt! Plötsligt så finns de inte kvar vid er sida och då är det för sent.


Tjingeling på er!


Saknar dig Tobias, mer än någonsin. Jag älskar dig så mycket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0