I wish you ..



were here with me tonight..


Trött man är då, inte gjort något särskilt idag direkt. Var på friskvårdshuset med syster en sväng i eftermiddags, fixade prova på vecka och kollade priser. Blir nog ett 12månaders för mig eller ska man slå till med de billigare som är 24 månader? Får fundera under prövoveckan. Spinning på söndag som gäller sen förmodligen bodycombat på måndag. Jag är pepp som fan! Jag känner mig som en jävla hösäck utan motion denna veckan. Fet känner jag mig också, blä. Nej nu blir det nog sängen skola imorgon igen. Trevlig dag verkar det bli med mer film, Jurassic Park på schemat.

Godnatt på er !


23,4 månader - 704 dagar - 16896 timmar - 1 013 760 minuter - 60 825 600 sekunder -
allt med dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0