Kändisdjungeln vs Svenska Hollywoodfruar




Här står vi i mitten av Malaysia..


Är ni säkra på det? Jag är nämligen ytterst tveksam när man tittar på programmet. Under de 10 minuter jag kollat ser man bara i de där lägret med en massa blommor runt. Plastblommor ser det dessutom ut att vara. Om de nu skulle vara i Malaysia så undrar jag hur fan de lyckats hitta ett ställe som precis ser ut som en plastdjungel på IKEA. Nej ingen kändisdjungel här inte.


Däremot är Svenska Hollywoodfruar extremt roande. Här följer vi tre svenska kvinnor som bosatt sig i städernas stad för att söka lyckan. Anna Anka gift med artisten Paul Anka är nog den som går på mig nerverna Maria Montozami tycker jag mest synd om för hon verkar så trög men hon verkar ändå så himla snäll och hon har inte gift sig rik som vissa andra *host* Bäst gillar jag hon som förmodligen gjort allra flest plastikoperationer(Kissie om 10 år?) Agnes Nicole Winter. Hon har ju iallfall tagit sig dit där hon är på egen hand och har eget filmbolag! Sånt gillar vi! Men nu vart det reklam..igen. Jag blir galen på denna jävla reklam när man ska se på tv.


Håller ni med mig eller har jag helt fel?

Nu ska jag se klart på det där när reklamen nu tar slut och sedan blir det sängen. Vill verkligen sova så länge som möjligt för det var så himla skön att sova igår, hoppas det blir lika skönt inatt. Hihi.

Bara 25 dagar kvar nu

Godnatt på er :)


















Kommentarer
Postat av: My

Jag reagerade också på det när jag kollade på Kändisdjungeln i fredags.. Allt ser ut att vara en studio.. Så himla fejk. :(

2009-09-14 @ 22:07:07
URL: http://myresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0