Mindre än en månad kvar nu..



Ihh så som jag längtar !



Igår var en bra dag, riktigt kul att umgås med folk för en gångs skull, inte varje dag jag hittar på något sådant. Först var vi ute på Råslätt hos Anton i klassen, det var jag, Salla, André, Philip, Sven och Jakob. Sedan hade ju Anton roomates där också som vi också träffade. Trevligt trevligt. Vid 21-tiden styrdes det in mot stan med buss för att gå in på Kåren, nice. Det var inte mycket folk först måste jag erkänna men ju mer klocka gick mot 22 ju mer folk blev det. Skön stämning och träffade jäkligt många som jag känner! Vissa var ju fullare än andra, jag drack inte. Och en viss Chrille kom visst inte ens in på Kåren, av vilken anledning får ni fråga honom för det vet inte jag! Haha. Fick sedan skjuts hem av Salla och dem vid 0030-tiden. Var hemma i min säng runt 0130, och det var längesen den var så skön som igår! Fick massa söta sms av älsklingen igår också, saknar dig så♥

Imorse vaknade jag vid 0900 och kunde inte somna om men låg och drog mig i sängen till 0930. Sedan var det upp och duscha och äta frukost. Ska in till Eksjö snart, måste rendera ut mitt jälva arbete som cewpa igår och skicka in det idag innan 1800. Sedan en grej till vissa vet redan och vissa kan lätt lista ut men ni får se sen iaf. Nu ska jag sminka mig. Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!



Vill du bli veckans blogg? Surfa in på min blogg och anmäl dig! Vad har du att förlora? :)



Kram, Frida.

2009-09-11 @ 00:40:21
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0