Sovdags




Time for sleep..


Nej det är nog dags att lägga sig, även fast att jag är ledig imorgon. Men jag vill inte förstöra dygnsrytmen totalt då jag ska upp på torsdag igen. Blir lite småirriterad för tillfället. Ni vet jur hur folk kan irritera mig fruktansvärt lätt. Aja är inget att lägga ner tid på ändå, folk som tror de vet något om en kan put it up yours. Som sagt inte ens värt tiden då man inte ens vet vilka de är. Men fan ta dem som dömer en utan att ens blinka. Usch sådana människor vill jag bara ge en fet höger. Nu är det dock dags för min skönhetssömn. Godnatt på er!


70 dagar ifrån varandra, hur många klarar av något sådant? Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Markus

Jag vet redan hur det slutar eftersom jag läst böckerna. Men tack för erbjudandet älskings-emma!

2009-09-23 @ 09:34:16
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0