Svenska Hollywoodfruar del 2.



Haha jag måste ju bara fortsätta diskussionen om detta, ju mer jag ser och hör saker om dem ju mer vill jag bara se. Sjukt roande program, här har de verkligen lyckats!

Anna Anka om att suga av sin man på morgonen

Haha lyssna bara på kvinnan. Jag tål henne inte men det är ändå kul att följa. Dock önskar jag ju att man kunde bytt ut hennes irriterande röst, med skånska on the top! Isch. Åh som jag längtar till nästa avsnitt. Hur kul som helst.


Enough said 'bout that. Vad ska man hitta på nu då? Kanske slå på en film eller göra något vettigt. Får se helt enkelt. Måste kolla upp när House och Heroes släpps. Måste få se!


Tjingeling på er !


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fin Onsdagskväll :)

2009-09-16 @ 19:32:12
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0