1 april 2oo9

Ännu en sådan dröm inatt, när ska det ta slut? Å andra sidan var drömmen inatt mer realistisk och passande till verkligheten. Men det fanns ändå något där som gjorde att det högg till när man vaknade. När man insåg att det bara var en dröm. Ömhet Emma. Det är ditt nyckelord och det är det du saknar. Skulle kunna döda någon just nu. Men nej då hamnar man i fängelse. Själv så måste jag göra ett fittnationellt prov och med det nationella provet skulle jag också kunna döda någon. Slice and dice baby.

Nej nu ska jag fortsätta där jag sluta.. Tjingeling.


Update:  Byebye a goodnight's sleep

Jag vet inte om något av allt är positivt eller negativt. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte hur jag ska tänka. Jag vet inte hur jag ska klara av detta. Jag vet ingenting. Jag vet inte ett jävla skit. Just nu mår jag bara illa. Äcklad rent ut sagt. Klart det påverkade men jag vet fortfarande inte mer än innan.

Stanna tåget jag vill kliva av nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0