15 april 2oo9

Det går skitbra att klaga på att andra aldrig uppdaterar och sedan skita i sin egna blogg & skitseg och flumm i huvudet kan bli en spännande text...

Egentligen borde det här inlägget bli hur långt som helst men pga meningslösa diskussioner samt idioter blir det inte alls långt för jag är för trött för min egen hälsas skull. Och nu kliar det som satan i ögat också, bajs. Och jaaa jag och Tobbe är definitvt tillsammans & lyckliga dessutom. Så det så! Förstår ni inte eller inte gläds åt att jag är lycklig så lägg er för satan inte i. Jag orkar bara inte med sånt trams. Lovet var rätt segt, gjorde så lite som möjligt men ändå rätt lyckade saker. Åkte till Eskilstuna på fredagen och spelade JuniorMasters, mestadels sög jag. Förutom när hornen kom fram på finaldagen(måndagen) och jag pissade på alla i desperadon och sedan på alla i de två första finalstegen. Sen sög jag igen. Jag blir så trött på detta förbannade handicap i den tävlingen. Men vad ska man göra? Sen på tisdagen kom älsklingen äntligen hem så hela dagen igår var jag i princip med honom, hann med lite rehab och bowling också :) Så fruktansvärt underbart att få vakna upp bredvid den man älskar, magiskt. Sen idag började man inte förrens 10 och hade en ovanligt slapp dag. Fruktansvärt skönt det också, förutom att jag måste lägga mig i en ensam tom säng nu för snart orkar jag inte hålla upp ögonen. Och det är enbart 22 skoldagar kvar. 22 är verkligen typ ingenting ! Speciellt inte emd tanke på hur många skoldagar jag gått före det, tänker verkligen inte räkna efter heller då lär jag bli deprimerad. Stressad?! Nej då inget alls. Orkar verkligen inte ett skit som har med skolan att göra. Jag vill bara lägga mig som en plätt på golvet och inte tänka på något alls. Kanske lite mys med älsk men absolut inget förutom det! Och så fyller man visst år om 3 dagar också. Bajs på det. Ja ni som känner mig vet att jag älskar att få saker och speciellt om det är något hemligt inslaget. Men på ens födelsedag är det ju enbart mig det är fokus på, inte som på julafton då alla får saker. Det känns så skumt bara och nej jag gillart inte. Får väl se om jag överlever denna ändå..

Nu blir det sängen för hela slanten, helt slut i huvud och kropp.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0