22 april 2oo9

Lights black heads bang.. You're my drug we live it You're drunk, you need it
real love, I'll give it


Japp då steg man upp vid 09 idag och var tvungen att lämna en mysig säng med älskling för att börja skolan vid 10.. Kommer dit 3 minuter över 10 och möter My. Vad säger hon.. "vi ska vara på hotellet nu och inte här" Men kunde inte någon kläckt ur sig det lite tidigare?! Nej då vi ska gissa oss till vart vi ska vara någonstans på våra lektioner, överallt och ingenstans förutom i skolan. Bra jobbat! Aja efter en liten pratstund med Anna och My tog jag initiativet och sjukanmälde mig och gick hem med planerna att städa och försöka göra mitt religionsarbete. På vägen hem råkade jag ju dock möta pappa 8) Men han nickade och förstod mig ^^ Härligt.. Så nu jävlar ska jag börja med att städa !

Lite mer update kommer säkerligen senare.. Tjingeling!


Update..

Blir det tyvärr ingen lång för det känns som om runkmuskeln på höger sida av armen försöker hoppa iväg från benet och ut genom skinnet. Im in pain. Badminton is not good for your health.. Fortf kommit långt med religonen.. eller inte..
Sova inc iaf. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0