23 april 2oo9

Sicken tröttsam men bra dag..

Råkade visst sova lite för länge idag men så här i efterhand känns det inte som jag missat något viktigt (: Var inne och provade balklänningen med mina skor. Blev hur bra som helst, ska bara banta så det går att stänga livet. iof gick det inte att stänga första gången jag prova det men ändå ! Ni kan aldrig gissa vad som hände efteråt...jag pluggade ! Och bra gick det också, inte mycket kvar på det arbetet nu, gött Emma. Efter det rullade jag och Tobbe ner till min träning, sjukt svårt att åka och stanna på inlines! Men så sjukt skönt och roligt är det att åka. Och jobbigt också för den delen! Haha, ont som fan i mina lår.
 
Nu sitter jag här med mitt glas oboy och funderar på om man ska beställa gröt till frukost halv sju imornbitti så man orkar jobba som ett djur på rehab. Det får nog bli så, nu skall vi starta allt på en och samma gång så får vi se hur det slutar.


"sanningen är att jag inte klara mig utan henne.."

Du är mitt allt <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0