24 april 2oo9

55% av alla kvinnor i dödscell har mördat sina barn, pojkvänner/män eller både och...


Bra dag igen! So far so good. Om man bortser från skolan såklart skolan är bara bajs just nu och jag känner mig mer stressad än någonsin men jag har faktiskt börjat ta tag i några av bitarna. Annars går man bara till skolan, får skit och går hem igen. Jag orkar verkligen inte med engelskan och vet knappt vad jag ska göra. Var på rehab idag igen och sen ett pass bowling efter det. Äntligen framsteg så underbart, började nästan ge upp hoppet där ett tag men nu måste man blicka framåt. Som jag så innerligt försöker med den jävla fittengelskan. Jag vill inte ens titta på det jävla pappret. Och så sitter hon på lektionen (läraren alltså) och får det att låta så fucking jävla simpelt att göra. Men va fan det tar ju tid! Och med hennes cewpekrav kommer det ju ändå aldrig bli bra hur jag än anstränger mig. Åh jag blir så sur. För jag har verkligen ingen ork. Mycket lättare att bara sitta så här och skriva en jävla text på svenska.

Nu är jag hungrig också och vill bara att maten där nere ska vara klar. Hade verkligen velat sova med älsk inatt också men han ska jobba och det lär bli sent :/ Så det blir nog bäst så här. Nej nu ska jag göra ett ryck och skriva den sista biten på religionen så jag sedan kan slänga ihop ett powerpoint lite hafsigt. Vem bryr sig när man ändå ska ut i världen för att finna sig själv? (:

Hoppas hoppas hoppas innerligt att det blir som jag tänkt <3


Here I go, scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, but there's just no one who gets me like you do
You are my only my only one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0