28 april 2oo9

Everything feel so far away from me.. everything except you..

Fan vad less jag är på engelska egentligen för tillfället. Jag har sån fruktansvärd lust att bara skita i allt och få det IG jag egentligen förtjänar och sedan försöka sudda ut det från betygspapprena. Men som sagt jag orkar inte ens skriva om det i bloggen, knappt ens tänka på det utan att det växer en stor klump av alla möjliga slags ångest i magen.

Givande dag..eller inte. På engelskan(huva) fick vi veta litegrann om the final essay(!) Bög säger jag då. Kommer dö en plågsam och långsam död. Men jag vill inte tänka på det. Sedan var det idrott och jag taggade för att vara i gymet, då har vi någon slags uppgiftsökning. Ta reda på Robbans vikt -89, vem var rektor först på Brinell etc. Sen så var det vår underbara håltimma och vad slår till då? Nej men goddag migrän of doom. Härligt, där satt jag i 30~min med världens huvudvärk på ingång och ju längre tiden gick desto värre blev det. Kunde jag gå hem? Nej Emma hade muntligt svenska tal, nationellt sådant. Emma gick snällt med dit gjorde sitt skit på prick fem minuter och kilade hem för att bli ompysslad av en älskling<3. Trodde ärligt talat det skulle gå över efter en liten sovstund så jag kunde få träna. Ickepickepäronpung. Till slut fick syster komma och hämta mig och här hemma fick jag i mig en alvedon forte, gick det över? Nej men hurra vad satan ska jag ta för tabletter mot migrän egentligen?! Hasch? Morfin? Yes plx fina minnen av morfin efter operationen ^_^

Som ni kanske gissar så satt migränen kvar (dock relativt lindrigt) men fortfarande kvar resterande del av dagen. Satte mig och slöarbetade med Tobbes och deras logo till deras UF-företag, fick några små fina ryck på dem på grund av deras requests och mitt lack of engagemang på grund av migränish of doom. Men det blev en bra början iallafall och jag ska finslipa någon dag. Sedan så var jag faktiskt duktig och gjorde räkmackor till mor, far och mig själv och efter det blev det tv och lite projektarbete när pappa väl var hemma. Lite framsteg iallafall. Men efter allt tänkande blev huvudet på tok för jobbigt och programmet tog slut då hamnade jag här. Nu funderar jag att flytta mig till den mjuka delen av mitt rum, min säng.

Imorgon är det rehab som gäller vid 10.00 och sedan fint väder och plugg, härligt. Nite*

Oh snutte I love you so <3

(Lol kollade nyss statistiken över min blogg, 13 besökar som topp. Vem läser min blogg egentligen? xD)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bläk! Kiss och bajs på engelskan!! jag drömde till och med om skiten inatt >.<

2009-05-02 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0