3 april 2oo9

Huuungrig sooom faan!

Igår var en mycket bra dag. Det hände en massa saker, eller ja sakerna i skolan sög ju men resten. Sen så hände det bara bra saker. Efter lite om och men och kanske och jag vet inte. Var i hallen mestadels av kvällen också. Längesen jag spenderade så mycket tid där nere på en och samma dag. Jag tränade bowling också ! Sjukt nöjd, mest över att jag klarade det inte över hur bra det gick, he-he. Men med lite tid så ska vi se att jag kan hitta tillbaka. Hittade ett nytt släpp också igår bara helt random. Med tanke på mycket plugg och allt som hände igår så blev det inget wow på hela dagen igår. Dock kommer ju ett helt lov nu som kommer bli att växla mellan plugg och nöta min warlock. Eller så tragiskt nog blir det bara plugg.. Fick fucking IG på min uppsats som jag var så nöjd att jag gjorde överhuvudtaget.. För att inte få IG måste jag ändra på typ allt. Känner jag mig pepp? Nej.

Nu
längtar jag bara efter att klockan ska bli 11 så att vi kan få gå och käka innan jag svälter ihjäl. Och så sitter det en fett läskig fet och ful kille mittöver mig i öppna datsalen och är fet ful och läskig och glor på mig ! Usch nu flyr jag fältet.
Update will come later..


Don't leave me now stay another day with me..

When you're sad, and no-one knows it I'll send you black roses
When your heart's dark and frozen I'll send you black roses

Emma är fett onöjd med dagen som inte kunnat vara mer bajs. Okej lite finns att vara nöjd för men dagen började med skitseminar som jag nämnt. Och jag vill bara pissa på min uppsats och mitt IG och helst på en annan också men ändå. (Lärt mig av Anna att det inte är värt att nämna namn på bloggar längre xD)
Dock var jag fett duktig innan och var ute och övningskörde i 1 timme och 15 min :D Och jag krockade inte , diket var nära men inte vart jag i det! Körde tom på 4an också, och för de som känner mig är det en ypperlig bravad för en som tycker det är otäckt att köra bil. Men riktigt nöjd med det som hände under vår tur. Lärt mig mycket nytt och imorgon ska vi ut på vägarna igen mer än en gång. Nu ska jag börja fixa detta.

För övrigt är min tå förstörd ! Emma red in på sin vita springare till sin systers undsättning och satte dit hjulen på hennes nya kontorsstol och när hon lite nonchalant bara skulle släppa saken och gå vidare var hennes stortå ivägen, Emmas alltså...min. I has bildbevis, ni får ursäkta jag hatar själv fötter men går inte censurera så lätt. Så vi skiter i den helt och hållet, det mest skumma var att det börja blöda som bara den där saken träffat min stortå. Och nu ligger jag inför döden med svåra krämpor och kan knappt gå. Bra jobbat !
 
Jag känner egentligen för att gå och lägga mig nu och sova till oändligheten .. typ 09.00 imorgon om jag känner mina urfuckade tid rätt..

Mwahh mer updates tomorrow x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0