6 april 2oo9

Shiiet vad jag är trött och sleten. Sprang 2 km nu på kvällen och det känns att man inte är i form för fem öre. Men det ska bli ändring på det vill jag lova. Försöker iaf. Idag var jag i Jkpg med mor en sväng medans syrran var i skolan. Hittade en prrrfect studentklänning. Fan om någon nu har likadan. Då blir jag sür. den är jättefin till mina skor :) Nu är jag mest trött och sitter och finslipar på gadden till imorgon. Fan va nice det kommer bli. Läängtar , dock inte lika mycket till mitt rehab-besök 07.55 usch vad han kommer slita i mig och mitt stackars knä >< Kan ju vara glad om jag kan gå efteråt imorgon. Men men pics kommer imorgon när den är gjord (: hihi. Orkar inte skriva mer nu för det enda lilla roliga som hänt idag var när jag fastna i klänningen på MQ och det var inte kul för mig ! *rysa*

Over and out Smulan !

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Var du för bre om röva så du fick inte bort klänningen?:P haha! <3

2009-04-09 @ 20:24:30
Postat av: Anonym

Var du för bre om röva så du fick inte bort klänningen?:P haha! <3

2009-04-09 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0