9 april 2oo9

Ett faktum : Jag fyller år nästa vecka.. huvva !

Bara för att jag ska kunna gnälla på de andra fjollorna ska jag nu uppdater alite vad som har hänt. Tisdag blev det ju iof en kort update men kanske skall uppdatera lite mer. Eller nej jag pallar inte. Onsdag hände typ nada tränade nog bara bowling. Idag var jag på rehab kl 08.00 (!) och slet sönder hela mig känns det som. Klarar du 10 minuter på crosstrainer? -ja det gör jag la .. 5 minuter senare - Emma ligger som en liten pöl på golvet. Tro fan att min trevliga far kommer med kommentaren : Jag kör faktiskt 15 min på nivå 9 ... Kiss my ass dear father. Jag hade faktiskt hållt på i 45 minuter med all annan jävla träning. Jag blev sür. Sen blev jag på bättre humör när älsk skrev (: Dock halvsov jag ju lite men det var också skönt ^^ Jag saknar dig you're just to good to be true.. <3

Nu har syster fått manligt besök (!) från Dalarna. Spänning. Får ser hur det här slutar.. bara jag får sova ! Ska se om vi ska se en film nu eller om jag ska sätta mig och glo på mer heroes <3 Min vardag har bestått av att se massa heroesavsnitt och läsa lite eng c bok. Jag ska redovisa den på tisdag. Jag är körd. Men fick ju IG på den andra skiten så va fan..

Over and out Smulis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0