14 augusti 2oo9




Pigg, tupplur och soppa..


För att sammanfatta min dag so far lite hafsigt? Haha nej har ju faktiskt inte hänt så mycket alls än så länge. Va ju som sagt ute och sprang imorse och pigg man vart i kroppen efter det. Hämtade mitt och syrrans paket på OKQ8 lite senare på förmiddagen. Äntligen har jag linser igen, ack vad jag har saknat det! I can seee.. Anyway efter vi hämtat paketet blev det soppa till lunch och sen la jag mig i soffan för att se lite på tv. Låg och halvsov lite tror jag, ehe. Och har i princip glott på tv tills nu. Något program på tv4 om samlare, shit vad mycket kläder de hade. Så jävla mycket har jag inte haft under hela min livstid ens. Men men. Nu skall jag göra mig iordning en sväng för ska snart ner på stan och möta My och Sabine och sedan ska vi gå till AnnaPannaTönt för hennes avsked/kak-kalas. Mycket trevligt. Sedan var det en fågel som kvittrade i mitt öra om tacos och film ikväll. Kan vi allt ta och överväga.

Nej men tjingeling på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0