19 augusti 2oo9


Haha snacka om att statistiken på besökarna har totalsjunkit!


Jo nu är det ju så att jag har börjat på högskolan i Eksjö. Det blir rätt långa dagar eftersom att jag måste pendla dit. Går upp ca 6.30 varje morgon och är hemma runt 17-tiden. När jag väl kommer hem äter jag middag och sedan är jag helt slut. Hur fan ska det här funka i längden tänker jag? Förhoppningsvis är jag väl bara ruskigt trött för jag är så ovan vid den här typen av rutin och förhoppningsvis lägger det sig snart. Jag har blivit bättre på massa saker i mitt liv i och med skolan. Varje dag äter jag minst 3 frukter och jag går varje dag till och från varje station och skolan. Men till vintern tror jag faktiskt jag kommer åka buss då och då när det är kallt.

Och nu orkar jag inte skriva mer utan jag uppdaterar kanske mer senare. Nu blir det mat!

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0