2 augusti 2oo9 - update

Här sitter jag 15 nysningar senare..


Alltså varför? Jag sitter och nyser konstant och min nos kliar som aldrig förr. Tror jag ska dammsuga imorgon för säkerhetsskull så det inte ligger massa damm runt omkring. Torka av hyllor och liknande kan det vara dags för också. Och byta lakan!

Visst nämnde jag att mor och jag klippte häcken igår? Det tog typ hela dagen. Hon klippte och jag fick kratta och lägga allt i högar i skottkärran. Kul! Inte riktigt. Så här såg det ut efter ett litet tag..



Man kan nästan se skillnad, uppe på häcken är inte klippt än heller. Och det där är bara en liiiten bit av vår häck. Fy satan så långt det var runt. Dog lite i värmen. Så här snygg var kratt-mästaren.



Snygga handtag bitch!

Anyway efter ett tag tröttnade jag helt på att kratta då alla enstaka löv låg kvar på marken och inte gick att få upp med krattan. Då sysslade vi med detta istället.



Ehh ja det är min pälsboll längst fram och erhm.. ja hon ser ut sådär. Typ alltid. Jag vettifan om hon ens är en hund ibland. Har massa fler galna bilder på puckot men vi sparar dem till ett annat tillfälle, haha. Vad Thelma tittar på där bak vet jag faktiskt inte. Haha.
Det var i princip gårdagen..



Idag har det inte hänt speciellt mycket. Gjorde mig iordning och duschade sent på dagen och typ ah. Men satan va snygg jag var idag! Och inte ett enda kort på mig själv. Tråkigt. Men förmodligen hade jag inte blivit lika snygg på korten som jag kände mig. Haha nej jag är ingen Kissie-kopia om ni får för er det. Rätt nyttigt att säga då och då att man är snygg, som de flesta är. Vissa finns ju erhm.. skoja bara. Nej nu ska jag nog snart lägga mig. Imorgon börjar jag plugga på teorin 2 kvällar i veckan och imorgon måste jag nog fasen träna. Ut och springa ska jag iallafall, tror det blir när jag vaknat.

Godnatt på er !


Jag saknar dig så det nästan gör ont..  ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Inte ett ord om MIG som räddade eran dag.. fiifan :p

2009-08-03 @ 02:03:24
Postat av: M i c k a

gud vilken fin hund! det är inte möjligtvis groendal i henne`? (:

2009-08-03 @ 07:17:48
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0