3 augusti 2oo9


Kan ju inte påstå att jag är i det fräschaste laget för tillfället, ehe..



Nej jag är inte ohygienisk jag har vart ute och löpt, gjort massa situps och armhävningar och strechat. Jag är så jävla nöjd över mig själv. Hade ingen som helst ork innan och vädret gör det inte bättre. Efter lite velande vad jag skulle springa i tog jag mig faktiskt ut. Och det gick kanoners idag också. Hela jävla vägen runt, dock två "mjälthugg" under löpet. Det brukar jag inte ha. Kanske för lite bränsle för mitt tempo? Aja det är struntsamma nu jag lever ju. Rätt skön miljö att springa i de där. Först bostadsområde, sedan lite väg, sedan lite skog, sedan lite fabrikat och sedan bostadsområde igen. Eftersom jag normalt springer på kvällarna brukar jag inte se något folk alls, idag såg jag jättemycket folk. Haha. Skitkul Emma, vi antecknar. Men nu skall jag röja på mitt rum och städa iordning. Funderar på vad jag ska göra av all skit. Jag behöver förvaringsutrymmen. Blä. Städa först duscha sen tror jag. Man brukar bli rätt varm av att dammsuga.

Tjingeling på er så länge!



Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag gillar storyn i final destination filmerna, de är awesome :D så jövla tufft att det handlar om ödet och grejer, och dör du inte när du ska så dör du iallafall ;D kickass!

2009-08-03 @ 23:00:05
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0