31 augusti 2oo9



Skoldag igen då ..


Sitter i skolan för tillfället och kollar när Elias gör en Karl-Johan/Flugsvamp-någonting i Maya. Och typ sitter på Facebook. Så kul har vi just nu på en skala mellan 1-10. Föreläsaren höll på i typ 40 min och sedan ville han att vi skulle fråga saker, tror ni folk ahde mycket frågor på lager? Haha inte direkt kanske. Så vi hade lunch mellan 11-13. Alltså typ nu. Kanske börjar bli dags för att värma kasslern med ris som står i kylen, alltså äter jag ens kassler? Jag vettifan om den är smal kanske. Och inte sådär fet och tjocka skivor som bara blörhg.. Men anyways nu ska jag hitta något att pula med innan jag dör av tristess. Det var inte kul att blogga nu. Men håret blev riktigt blondt igår iaf. Det gillar vi. Bilder kommer ikväll.


Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0