4 augusti 2oo9



Dagarna bara flyger förbi eller är det bara jag..?


Seg i hela kroppen och huvudet idag igen. Jag måste lägga mig tidigare på nätterna. Funkar inte att lägga sig vid 04 och gå upp vid 10.30. Extra dåligt funkar det då älskling♥ ringer 07.59 och jag svarar i sömnen och inser sakta att jag pratar i telefon. Men det var ett trevligt samtal så jag njöt bara och när vi la på somna jag om som en stock på 2 sekunder.

Jag vaknade igen vid 10.30 och duschade på direkten och sminkade mig och sånt trams. Precis när jag är klar frågar pappa om vi ska ut och övningsköra. Klart vi ska pappsen! Så körde vi ut till tippen, ett av de få ställena jag hittar till här. Och jag måste säga att det går finfint nu. Var även inne på körskolan för att fråa om riskutbildningen, 700 kr ehe.. Hur ska jag ha råd med det då? Får fundera ut något helt enkelt. 700 spänn är mycket för mig. Någon som vill sponsra mig med mitt körkort? Öppen för alla möjliga förslag!
Det löser sig nog det också. Iallafall så visste hon inte om de hade tid för mig nästa datum som är den 17e augusti. Vore ju skönt att fått de gjort innan skolan börjar på riktigt. Men men jag får väl se hur det blir. Skulle höra av mig närmre när det närmade sig. Deras elver har ju såklart förtur till skillnad från oss privatkörare.. jag är inte inskriven på en körskola nej, dyrt. Hur ska jag ha råd med körlektioner också då? Usch och blä för dyra pengar.

Nu ska jag njuta och se ännu ett true blood avsnitt. Hörs senare !
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0