Blää..



Inte nog med att jag är helt slut i kroppen...


Jag har fått tillbaka min revbensvärk, dock värre grad nu och tror inte ens det har med revbenen att göra. Gjort ont hela fucking dagen och ibland ökat i smärta. Kul att känna sig som 90 bast hela dagen ja. Och inte nog med att jag är trött och har ont, då måste jag ju bli så förbannat trött på besserwissers. "Det är ju inte en patch det är en expansion.. Ja expansioner är ju blablabla". Nej men vänta lite nu, det är ju inte så att jag spelat wow sedan 2oo4! Och jag har inte vart med om de senaste expansionerna eller så?! Så bara för att jag skrev patch fick jag noobförklaringar. Give me a break! Palla leka lärare så fort du får chansen att rätta folk. Ska ni visa vad ni kan?! Ska ni utmärka er? Usch sånt beteende äcklar mig. Och det händer dessutom på tok för ofta på hairdrobe nu så därför lägger jag ner igen.. Klarar mig hur bra som helst utan folk som slickar röv och folk som försöker utmärka sig på olika sätt. Och nu tänker jag sova för jag blev ännu mer irriterad av att läsa att Kenza "the bloggerska" skrivit om True Blood, varför nämnde jag de? Ge fan i min serie och gör den inte till en Twilight-hysteri.. Uächk. Nej godnatt med er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0