Läggdags..


Full rulle idag men ändå har jag lyckats ha tråkigt. skumt...



Bloggkrig här och var har man registrerat idag, alltid lika underhållande. Efter allt mitt jävla städande dog jag och syster av tristess så vi begav oss till Jkpg där Pandan befann sig hos Kenny, Kenny ska läsa på JTH och har flyttat in i Studentboendet på Råslätt, därför Pandan var där. Pandan hade också pajjat hans mors bil men far förklarade att det går visst att svänga om man tar i. Vi var lite sociala med dem efter en stunds letande och sedan bar det iväg hem igen. Alltid trevligt att ses. Sedan såg jag Bolt springa såklart, mannen är ju sjuk. Haha.

Nu är det dags för del 2 av Strip-Aerobicsen sen blir det att nanna. Skolan börjar imorgon... vad ska jag ha på mig?! Alltid samma jävla problem. Känner killar också sådär? Bah, jag får väl se hur det blir. Slutar väl med att man bara stress-tar något och har sen mindre ångest för att det är helt fel klädsel.. Haha.

Nej godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0