Never thought not having you..



...here now would hurt so much
Tonight I've fallen and I can't get up I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you I can just look up and know the stars are holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight


Klick!

Underbar låt, sådär romantisk-tragisk också. Kan inte sluta lyssna på den, sångaren sjunger riktigt bra också. Synd att jag inte hittar den riktiga musikvideon till låten, om den nu finns. Men nu tror jag det är dags för mig att göra mig iordning och klä på mig. Ska ner en sväng på stan senare, främst för att få min p-spruta *rysa* Men det går väl bra den här gången också hoppas jag..

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0