Rankingfinalen part 1


Yees!


Jag är uppe, jag lever, jag är inte förkyld, jag har cewpeont i ryggen. Kan det bero på oljemaskinen igår? Har mina misstankar men drar inga förhastade slutsatser här inte. Anyways vem har dött av lite ryggont? Inte jag iallafall and I will not. Nu är det äntligen fredag och dags för första delen av Rankingfinalen, de heter något sådär flashigt på engelska också som jag inte orkar rabbla upp. Första starten spelas 13.00 och där ingår jag. Kan bli mycket trevligt men också mycket pina om de landar på Shark, snälla snälla låt det inte bli Shark första starten. Jag avskyr Shark och har aldrig lyckats på underlaget och kommer aldrig lyckats. Det står skrivet i stjärnorna eller något bajs. Nu måste jag iallafall klä på mig, ska nog inviga något av de nya plaggen idag.

Efterssom vi var i Jkpg igår och i förrgår slutade de med att jag kom hem med massa koftor, dock inga skor som jag egentligen behöver..




Bland annat denna, jättestor och mysig, sure jag ser ut som ett hus i den men jag gillar den. Hittar inga bilder på de andra och mina igår blev för dåliga. Nu är det frukost dags. Tjingeling på er och håll tummarna vid 13.00!

Kommentarer
Postat av: Billie

Haha, jaaa jag tycker också det :D Inte fasen lider hon i alla fall ^^

2009-08-28 @ 11:55:42
URL: http://rubytail.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sån tröja har jag med!! Fast en grå. Mysig som fan, fast får höra att det är en "gravidtröja" hela tiden :O

2009-08-31 @ 22:20:23
Postat av: My

En sån tröja har jag med!! Fast en grå. Mysig som fan, fast får höra att det är en "gravidtröja" hela tiden :O

2009-08-31 @ 22:21:43
URL: http://myresen.blogg.se/
Postat av: My

Inlägget om tröjan var från mig ;P BLÖÖÖ

2009-08-31 @ 22:22:53
URL: http://myresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0