Vuxenpoäng..



Alltså fortsätter det i denna farten kommer jag ha en helvetes massa vuxenpoäng.


Hittills idag har jag vaknat, tränat, hämtat posten, ätit frukost, duschat, städat rummet, städat toan, tvättat kläder. Och nu skall jag faktiskt fortsätta med att dammsuga trappan. Inte lite hundhår i den vill jag lova. Sen vettifan vad jag ska göra. Något att äta vore ju bra att hinna med under dagen men får inte tag i mor så vet inte om vi ska äta alla tillsammans, om jag ska laga mat till dem också, om jag ska laga mat till bara mig eller bah jag vet ingenting angående maten. Nu ska jag kolla så inte min syster smutsade ner min ny-städade toa. Sen blir det mer dammsugning.

För övrigt är det helsjysst träning att städa. Det visste ni kanske inte!

Och nej jag är inte alls nervös inför imorgon heller, vad får er att tro det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0