Jultävling med Falsksanning och Superior by JFR

 

 

Yes! Nu är det då ytterligare en tävling med Falsksanning och Superior By JFR. Älskar när Superior by JFR har tävlingar för vem kan motstå deras smycken? Inte jag iallafall. Designen på smyckena är helt underbar, sött men ändå tufft och rockigt. Eller så har vi de som bara är söta och fina. Och de få men ytterst läckra herrsmycken de har är också grymt snygg design på. Jag tycker verkligen att det finns något för alla sorters kvinnor på Superior By JFR och jag tror att många håller med mig på den punkten. Dessutom så är det inga dyra priser! Du behöver inte betala 500 kr för ett jättefint halsband, på Superior By JFR får du det under 200 kr! Och hur bra är inte det? Klicka in på sidan för att kika på hur rätt jag har, kanske köpa lite julklappar samtidigt? Jag lovar er att ni inte blir missnöjda iallafall!


Ett urval av det som jag gillar på Superior By JFR

På bilden ser vi ett halsband(längst ner till höger) som jag skulle kunna ge till min syster och lite annat som jag gillar och som skulle bli uppskattade julklappar hos mig själv.

Var med och tävla du också på Falsksannings blogg!

Länkar:

www.jfr.webb.se

www.finest.se/falsksanning


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0