14 juli 2oo9 - Hemma igen..

Ni kan ju gissa vad de första som hände var när jag kom hem..


Jo det var bara rätt in på toa dundersnabbt för att sedan öppna det förbannade brevet jag grämt mig över i 9 timmar. Och vet ni vad?


Jag kom in!!

Underbart, och jag har faktiskt tackat ja. Tror jag. Ska ringa imorgon och kolla om man måste skicka in det på papper eller om det räcker att skicka svar på studera.nu. Tror jag gör båda utifall att. Senast anmälningsdag är den 30e juli. Så den 17e augusti kl 13.00 är det tillbaka till skolbänken igen för min del. Hur underbart är det inte att få gå något som man är intresserad av och tycker är kul?

Jag tror det kan bli bra det här. Flera har kommit med riktigt bra argument för att jag ska läsa och det väger ju en hel del. Ja min egna man kom med de vettigaste argumenten. Jag hoppas verkligen att allt blir bra. Mest nervös blir jag över att det är 24 nya människor som man ska gå med i två års tid. Emma blir rätt nervös över sådant. Men som sagt har ju några dagar på mig att tagga. Sen så undrar jag främst över två saker, skrev jag att jag ville gå compositing? Och hur får jag mitt stuidebidrag sen då? Jag vill inte ta några studielån inte! Ryser fan bara av tanken. Det löser nog sig får ringa och höra med de imorgon som sagt.


Nu är jag iallafall hemma igen för de som kunde räkna ut det, har ju haft några små uppdateringar medans jag vart där uppe men imorgon kommer det massa bilder från min lilla resa. Jag har haft det toppenbra. Därför det tog emot att åka hem idag. Klart jag trivs här hemma men man är på ett annat sätt hemma/borta. Jag hoppas han vill ha upp mig igen innan skolstarten också.


Nu skall jag snart lägga mig och sova..ensam, men jag överlever nog. Inte fått mycket sömn inatt och klev upp tidigt. Min pälsboll var dagens bästa trots beskedet. Ni skulle sett hennes reaktion när hon insåg att det var jag som kom hem med mor. Har hon attackpussats innan då skulle ni sett nu. Undra om jag kan få upp henne så slipper jag sova själv. Ska fila på det.

Natti på er!








Kommentarer
Postat av: Anna

Yeah! Fy vad kul du kommer att ha!! :D:D Grattid igen och tacka ja ja JA!

2009-07-15 @ 17:20:09
Postat av: Emma

Hihi tack Anna :) jag är redan nervös ju, sitta med minst 20 nya människor, huva. Jag har nog tackat ja, tror jag :D

2009-07-16 @ 01:22:24
URL: http://chromebitch.blogg.se/
Postat av: jossi hermansson

fin blogg emma! hur var det med högskolan, räckte det att klicka i Ja på studera.nu? jag sitter i samma sits nämligen, fast med Japanska 1 :)

2009-07-16 @ 17:24:36
Postat av: Emma

Tack Jossi (:

Jadu bra fråga. Jag vågar inte ringa än nämligen xD Men har ju fått mail från studera.nu om att jag tacka ja till platsen. Ringer nog till dem på måndag om jag kommer ihåg det :)

2009-07-16 @ 18:04:53
URL: http://chromebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0