16 juli 2oo9

Waaah jag lyckas trycka på kryssrutan på min blogg-flik när jag ska byta sida. Så jävla typiskt!


Haha jag som äntligen kommit igång med något vettigt så bara *poff* allting borta går inte få tillbaka. Gief ctrl+z på riktigt. Iallafall jag tror dagens topic kan kallas Bloggar i allmänhet. Läste nämligen på BlondinBellas blogg att hon läser ca 30-40 bloggar om dagen och tipsade om nya. Hur fasen hinner man läsa 40 bloggar om dagen?! Hinner knappt läsa alla som jag följer, okej alla är att ta i men följer en del. Tack vare bloglovin' går det rätt smidigt eftersom sidan samlar alla bloggar på samma sida och säger till när någon har uppdaterat. Alltså man behöver inte sitta och kolla igenom sida för sida vilka som har uppdaterat. det finns nog inget värre när man går in dag ut och in och kollar en sida så uppdaterar människan aldrig. Med bloglovin' blir allt så smidigt.

Jo det som jag tänkte på mest det var, vad vill folk läsa om i andras bloggar? Det känns nämligen som kanske 50-75% av de som läser min blogg gör det för att

a) Snoka
b) Hänga med i mitt liv för att de inte känner mig personligen
c) Tycker jag är intressant.

Haha nej vi skippar alternativ c det måste vara a eller b. Frågan är ju då varför de övriga 25% läser min blogg. De tycker säkert om mig. Hm nu lyckades min muspekare försvinna i texten också det här kan bli klurigt.. Iallafall tillbaka till frågan: vad vill folk läsa om? Anledningen till att jag skriver här är för att det är trevligt att skriva av sig en massa tankar och en del av mina nära kära tycker nog det är rätt trevligt att veta vad som pågår i mitt liv.

Frågar mig själv varför jag läser andras bloggar och jag vet inte riktigt svaret där heller. Följer främst dessa..
 
De lite större bloggerskorna:
Kenza's blogg
Nilla Molins blogg känd modell
Stina-Lee's blogg

Och så har vi de nära och kära:
Älsklings blogg
AnnaPannaTönt
Markus & Joppe på nya äventyr
Lilla MyPy

Så nu har vi "reklamerat" er som fjortisarna på bilddagboken så fint kallar det, haha. Kenzas blogg är rätt intressant för hon är rätt så känd och fotas och intervjuas och sådär, dock ingen aning om varför hon har blivit känd. Nilla Molin har bara sjukt sjysst attityd gillar hennes sätt och så därför jag läser hennes. Stina-Lee har något speciellt eller så är det för att hon kanske ska bli mor snart som det är intressant att följa graviditeten.

Älskling är inte världbäst på att uppdatera men då han skriver så är det alltid något vettigt. Annapanna är inte heller jätteaktiv, fy! Hon skriver iof mest bajs ändå, haha! Markus & Joppe är jättekul läsning, speciellt så här i valptiderna och Markus mardrömsnätter. My skriver också mycket intressant..när hon väl skriver. Haha.

Ett tag följde jag faktiskt BlondinBellas blogg, men i längden blev hon mest bara tjötig och läsningen blev tråkig. Haha har också läst inlägg av Kissie, snälla kan ingen ta väck den människan från internet? Det enda hon gör i sin blogg är att provocera folk, visst hon lyckas för man kan inte bli annat än irriterad över hur korkad hon är etc. Nej den människan går absolut inte hem hos mig och förstår inte hur hon kan ha sina fans..

Nu blir det på tok för mycket att läsa och jag ska sluta tråka ut er. Kan ni inte lämna ett litet tassavtryck så jag får en tjing om vilka som läser? Skulle vara kul nämligen . Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0