21 juli 2oo9 ja fortfarande..

Haha ja det är ju fortfarande samma dag och jag är värdelös på rubriker..


Idag bar det in till Jkpg igen då för att fortsätta målandet, åkte in vid 12 och var hemma vid 22. Puh! Jag måste säga det jag börjar tröttna på att måla element, om inte mer på att först städa elementen! Sen såg vi idag att vi måste måla under elementen också. Bra då måste vi verkligen dammsuga och torka rent golvet först också. Blä på massa arbete. Men snyggt blir det! När det kom massa hockey-pojkar och skulle bowla stack mor och jag en sväng till A6 för vi kunde ju ändå inte måla samtidigt som de spelade. Jag köpte tidningsställ och en ny kudde på IKEA, hittade en tokbra och fin säng också. Inte jättedyr stommen kostar 2,3k och har som lådor under inbyggda i sängen. Madrassen som låg i var ju dock skitdyr.


Se så fin den är. Jag vill jättegärna ha den och får nog betala den själv om jag ska ha den. Visst värt det? Är så trött på min minimala-pytte-säng. Helst ska man ju ha en stor madrass i också så jag slipper de där skarvarna som jag avskyr att ligga på. Ja jag älskar att bre ut mig när jag sover, haha fråga Tobbe.
Köpte sådana lådor man kunde skjuta in under sängen också tillfälligt för att ha kläder i och kanske annat, tror ni de gick under? Kapa 2 cm så får de plats men varken under min säng eller under mors, skumt. Det var jätteläskigt en gubbe på IKEA ställde sig och glodde sjukt mycket på en familj som stod och packade ner sina varor. Kanske för att det var rätt mycket grejer de handlat, hörde de nämnde saker för 7000:-, men att ställa sig och glo bara sådär. Nej usch sådana människor gillar vi inte.

När vi kom tillbaka till hallen åt vi nudlar från Soya, sjukt gott det är där. Sedan kom nästa hockey-gäng, då kunde vi ju inte måla då heller. Då gick jag och mor en runda med hundarna. En lång runda. Gick förbi hockey-ungar som sprang runt fyra skitstora gräsplättor. Det såg rätt jobbigt ut, speciellt när det kommer en liten tjockis men ack som han kämpade, starkt av honom! Efter 10 minuter fick jag ju såklart något i ögat också. Sådär extremt att så fort man försökte öppna ögat för att titta gjorde det skitont, så där stod jag i säkert 10 minuter och bölade. Kul. När vi kom tillbaka till hallen målade jag två element och så var det dags att bege oss hemåt. Skulle egentligen övningskört från Öggestorp och halva vägen hem men så är ju mor med: ska hon verkligen köra hem? Nej mor jag ska aldrig ta körkort, tidigast vid 50 års ålder. Så jag sa till far att vi kör en runda själva sen. Så när vi kom hem körde jag och tankade och sen en liten sväng och sen hem igen. Går ju bara bättre och bättre, det är trevligt.


Nu måste jag ner och ta mig något att dricka, typ vatten.
Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Billie

Svar: Som fan! Jag klarade det galant också =D

2009-07-22 @ 01:42:44
URL: http://fanvanice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0