31 juli 2oo9

Sjukt tråkigt har jag..


Kan man ju lugnt säga. Kanske ska ta och övningsköra med mor fast det är lite busigt? Känns ju tio gånger bättre än att sitta här och dö av tristess. Sitter och slösurfar lite för tillfället. Hittade detta fina erbjudande ..



2 spänn, ja det var väl inte så farligt för en porrig lackkjol? Attans att de har skrivit rätt när man sedan trycker på artikeln. 2 spänn hade man ju köpt bara för att köpa. På tal om det ska jag nog kika in på Junkyards rea. Kanske finner något vettigt. Behöver en keps.

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Jonas

2kr! De slår ju nästan jag till på å köper! Inte fan va jag vet va jag ska ha de till.. men ändå. xD

2009-08-03 @ 09:31:47
URL: http://pownas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0