8 juli 2oo9


Så var det dags igen.. att blogga alltså




Jahopp då var det redan onsdag igen då. Usch jag tycker dagarna går för fort. Sakta ner jag vill njuta av tiden med min älskling. Jag är så glad för alla stunder med min Tobbe, finns inget mer underbart. När vi bara ligger och pratar eller när vi hittar på något tillsammans tom diska är underbart bara jag får göra det med dig. Nu är min man iallafall och jobbar och jag har nyss vart ute och gått i typ 40 minuter. Tänkte gått längre men det var inget mysigt väder ute alls. Blåste och var kallt. Börjar väl regna när som helst också. Skönt att älskling bara jobbar till 16 de kommande dagarna och sedan ledig lör-sön. Härligt. Igår var mannen ledig också, då började vi med ett besök hos hans tatuerare Toft som fick hugga mig i örat. Satan så nervös jag var när jag satt där, mest sekunderna innan. Alltså jag menar tänk er det var ju en sotr jävla nål han skulle punktera mitt öra med, rätt genom brosket. Sådan  Men när han väl tryckte igenom kanylen vare ju inte alls så farligt som jag fantiserat om där, haha. Mest ont gjorde det en liten stund efteråt då det bultade och ömmade i hela örat. Nu är det bara min industrial kvar och sen 2 mm kvar i töjningen sen är mina öron-projekt så gott som färdiga. Lite små tråkigt men ändå. Hm undra om det är dags för mat snart, börjar bli lite småhungrig. Och hoppas Tobbe kommer snart. Vill ha min älskling här.


Aja over and out, smulan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0