Fortfarande 24 juli 2oo9

Nyduschad, ren, fräsch och hälsosam..


Då har hela tjocka släkten vart här idag. Vi gjorde inte så mycket, åt , visade runt i huset och var på katthemmet. Toksöta små rackare är det där nu. 7-8 kattungar tror jag närmare bestämt. Två av dem är cirka två månader och dunderbusiga och hur goa som helst. Bilder kommer senare. Ska äta närsom nu. Kom ur duschen för en liten stund sen också. Direkt efter släkten åkt härifrån gav jag mig ut på min runda. Tror den är för kort för jag orkar hela vägen och är knappt trött när jag kommer hem. Dags att utöka? Tror det får bli så.

Nej det luktar sjukt gott, skriver mer senare kan inte sitta här mer! Haha. Puws på nowsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0