..fortsättning 26 juli 2oo9

Idag har jag hunnit med massa saker känns det som!


Trots att jag faktiskt sov till 11.15 känns det som jag har hunnit med sjukt mycket. Direkt när jag vakna var det tal om att åka in till Jkpg, oväntat? Dock är färgen slut igen så far skall köpa ny imorgon så att vi kan fortsätta måla. Syrran är ju hemma nu också så nu har vi ju extra kraft! Anyway, efter ungefär en timme efter att jag vaknat åkte vi in till Jkpg och mor och jag åkte först till IKEA för att byta de där dumma lådorna som vi skulle ha under sängen. Sen blev det en snabbis inne på A6, köpte ett fint oversize linne på stadium för 79:- riktigt fint ska se om jag kan luska fram bild. Måste ju ta bild på kläderna från intersport-rean också. Visste att jag glömt något!

När vi luskat omkring en liten stund på A6 och bestämt att ta med mat från Dragon till hallen hör vi en sån sjuk jävla smäll. Insåg först efter 5 minuter att det faktiskt var åska som small. Och så kom ett sådant jävla ösregn som jag aldrig tidigare skådat. Helt sinnessjukt. När vi skulle till bilen var det ju såklart jag som fick smällen. Jag är mästare på att glömma vart vår bil står och jag är kass på bilar kan man säga. Så mor säger att den står där borta *peka* Okej säger jag och springer med vår mat i ösregnet dit.. ingen bil. När jag sedan irrat runt i 5 min i pissregnet hittar jag bilen där jag först trodde att den stod. Lagom glad och lagom blöt. Men ack Emmas otur försvann icke! När vi kom till hallen och satte oss för att äta öppna jag min lilla låda och vad ser jag?! Skagenröra istället för den underbart goda currykycklingen! Där var droppen, ledsen som en gnu fick jag allt äta ändå.

Efter maten fått smälta en stund så var jag nere på banorna och tränade idag igen. Sjukt gött. Dock kändes det inte alls lika bra som igår, kanske för att jag hade ont lite här och var pga att det var så längesen sist. Vi åkte hem strax efter det då det inte verkade komma fler folk. När vi kom hem kom syrran kort efter \o/ Skönt att ha henne hemma igen. Pappa och jag åkte även en sväng och övningskörde. Gick galant idag förutom en liten petig detalj men bilen är ju fortfarande hel och jag har inte skadat någon, haha! Blir till att köra mer imorgon.

Imorgon ska vi in igen och jobba och måla. Härligt, pappa tog en snabbgenomgång med mig med maskinerna utifall att något händer, ehe. Då menar jag snabbgenomgång. Han ska borra klot här hemma vid typ 13-tiden och de första i Jkpg börjar spela halv tolv. Bra jobbat sickan. Nej men det ska nog gå helt galant tror jag. Den som lever får se. Måste lägga mig i tid också eftersom vi åker härifrån vid 10.30 senast. Blä hatar att gå upp på morgonen så. Men men det får väl gå det också. Så godnatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0