Sen update..

Jaha då har man sett The fast and the furios 4 och ja den var väl lite sådär. Lite väl förutsägbar på vissa ställen men sjyssta bilar så den får väl ändå en 4 av mig. Det var ju något jag skulle blogga om som jag tänkte på innan men nu har jag tappat det helt. Antagligen inget viktigt då, haha. Tack vare Kenza så hittade jag en ny skosida. Sjukt jobbigt att titta igenom. Kolla bara här ..
                                  

Jag dör så snygga skor. Tänk om man vore lite lagom rik sådär.


Imorgon ska jag tydligen till Söderköping och hälsa på mors släkt. Mina sysslingar från Italien är hos mors morbror och vi träffar dem högst en gång per år och nu är ju flickorna ändå rätt stora så mor tyckte jag skulle följa med, mormor också. Tror fasen Isabella bara är ett år yngre än mig. Det är så sött för den äldsta heter Isabella, mellanflickan Silvia och yngsta Ingrid. Rätt ovanligt att heta Ingrid i Rom kan jag lova. Det är jag, mor, mormor, moster och min ena kusin som åker upp. Hoppas mormorsbrors hus är flashigt, det kan jag lova att hans förra har varit. Han är snickare i grunden men så starta han något företag i Stockholm fick ganska mycket pengar så han bygger egna hus och säljer dyrt i Sthlm. Det jävla badrummet i det senaste huset, wow säger jag bara. En dag ska jag också ha ett sånt hus.

Tur att jag får ta med mig Thiva också. Får jag tråkigt kan jag alltid gå ut och gå med henne. Nej nu får det väl bli sängen snart då om jag ska orka upp och duscha imorgon. Och just det ja, jag har äntligen fått tv-kanaler! Tror ni inte att jag inte har en tillräckligt lång internetkabel då? *sucka* Så det måste införskaffas snarast. Annars kanske Jimmy har en utlåningsbar kanske. Vi får se.

Natti på er!

I miss my darling <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: tack, är väldigt nöjd med utseendet nu :D

Åh vad kul att du följer min blogg! :D

2009-07-17 @ 01:01:47
URL: http://madcreature.blogg.se/
Postat av: Billie

Men ååååh... Skorna.. Jag dör på dom.

2009-07-17 @ 01:15:12
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0