15 juni 2oo9

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/770711/chromebitch?claim=smh27r778gy">Följ min blogg med bloglovin</a>

Upptäckt bloglovin' , självklart krånglar det lite men hur smidigt som helst.



Jag blir galen !
Det här är helt sjukt jävla dålig, speciellt när man tror att det är ett seriöst företag!
Jag beställde de underbart fina fjärilskorna från Halens, får hem skor som är minst 1 ½ storlek
för stor trots att jag redan gått ner från 40 till 39! Skickar tillbaka och skriver att vi vill ha en storlek mindre,
det står att frakten betalar Halens om det bara är att byta skorna..


Citat:
Ångerrätt
Du får byta avgiftsfritt inom 14 dagar om du byter till annan färg eller
storlek, annars tillkommer avgift som vid ny beställning


Men sedan får vi hem en faktura på 55kr iallafall! På det viset får vi reda på att mina skor
inte finns i mindre storlek! Ja men tack för servicen och infon Halens, jag har ju inte gått och väntat på mina skor i över TRE veckor ! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Jag är fly förbannad...                   
                                                                                                  och så saknar jag älskling som en tok ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte hur många gånger jag bråkat med dom också, det är alltid nått som blir fel. Och håller med, deras "service" är URDÅLIG! Men gör som jag, skicka ARGA mejl till dom, du kan få jäkla rabatter och så, det har jag fått ;)

2009-06-15 @ 21:12:45
Postat av: My

jag vet inte hur många gånger jag bråkat med dom också, det är alltid nått som blir fel. Och håller med, deras "service" är URDÅLIG! Men gör som jag, skicka ARGA mejl till dom, du kan få jäkla rabatter och så, det har jag fått ;)

2009-06-15 @ 21:13:06
Postat av: DiN

Hahahahahah!! stackars lilla sötnos då. har du inte fått dina fjärilskor!!

2009-06-15 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0