18 juni 2oo9

Nu var det ett tag sedan igen & imorgon är det midsommar..

Japp då var det några dagar sen igen som man bloggade men dagarna försvinner, trots att de går rätt så sakta. Egentligen har jag inte mycket alls att göra på dagarna har några få måsten men de får jag gjort iallafall. Nu är det inte heller långt kvar tills jag får åka upp till min älskling. Som för övrigt tog sitt körkort idag, grattis! Ja många är ju inte lika skillade och hinner ta sitt första, förlåt. Anyway så har det inte hänt så mycket, var med mor i Ullared igår på Gekås som det så fint heter. Köpte bland annat detta..


                                                        

Brände ett x antal hundralappar med andra ord för jag köpte en del kläder också.

Det är ungefär nu som jag börjar fundera på hur jag ska klara mig med 0 i inkomst i två månader och kommer jag in på skolan vad blir min inkomst då? Hm ungefär 2000 i månaden, känns som jag måste jobba lite extra till hösten..
Alltså den idioten som säger att lycka inte går att köpas för pengar måste ha tappat sin hjärna i en syra burk. Visst man kanske inte blir direkt lycklig av pengar men det hjälper ta mig fan en hel del så du kan bli lycklig med hjälp av det.
Jag skulle bli sjukt glad om någon vänlig själ skulle få för sig att ge mig detta till exempel.. eller bara skorna?

 
                                   

Totala summan på bilden (väskan ej medräknat) : 5806 kr


                              

Totala summan på bilden : 12 844 kr

Förstår ni att jag vill ha pengar ?! De där skorna är ju to die for och inte tala om väskorna, åh allt är bara så underbart. Tänk om man kunde vinna 1 miljon eller 2 .. hihi.

Anyway nu skall jag trava vidare och se om det händer något spännande utanför bloggen.

Tjingeling!
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0