20 juni 2oo9

Dödenont i ryggen och inget att göra ...


Sitter för tillfället och borstar tänderna. Igår var det midsommarafton som de flesta vet. Mycket överskattad dag enligt mig, det regnar ju alltid ändå och alla drar till alla andra ställen. Iallafall så vart jag hemma med familjen och en del av vår släkt kom hit och åt lunch på förmiddagen och fikade och sånt. Runt fem - sex så åkte mor och far och jag ut och jag övningskörde. Kändes förbannat skönt då de faktiskt gick helt okej. Bara en del saker kvar nu och sen massa övning. Men som sagt jag har inte direkt bråttom.. När vi kom hem så slog vi på en film och chillade i soffan. Ursäkta att jag må vara efter nu men vi såg Transformers, den första filmen. Ack så bra den var, inte velat se den innan för jag har tyckt den verkat så töntig osv. Men huva så fel jag hade, skönt egentligen att få sina fördomar motbevisade. Nu längtar jag massor tills tvåan kommer på bio och sen kommer det ju en trea också. Det ska bli spännande. Självklart är det ju ett plus i kanten att Linkin Park har soundtracket till båda filmerna ;>

http://www.youtube.com/watch?v=z_Veo0G2qfY&feature=channel

Och här är Linkin Parks video .. Oh vad jag vill komma in på högskolan när jag ser sånt där. Underbart

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58849526

Usch det är så man får gåshud, dels av låten, dels av videon och dels av filmen. Jag gillar den där Michael Bay han är grym, självklart måste ju Spielberg få lite cred också han har ju varit med på ett hörn i filmerna eller två. Ne jag vill gå på bio, nu!

Nej nu ska jag nog ta och fixa mig iordning klart så far och jag hinner övningsköra innan vi åker till Jkpg för att jobba. Får se när man kommer hem och vad som händer då..

Tjingeling !

                                     
Midsommarkläderna..

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Tjena snygging ;)

ska du med mig hem och käka makaroner & hångla lite? Kanske en snabbis också ? <3

2009-06-20 @ 14:24:17
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejj ! :) Haft en bra dag ? <3

2009-06-21 @ 18:45:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0